Onderwijsbestuurdersvereniging - Home

De Onderwijsbestuurdersvereniging is in 2011 opgericht en heeft als belangrijkste doel de collectieve belangen van statutair bestuurders in het voortgezet onderwijs te behartigen. Dit bereikt zij onder meer door het aangaan van collectieve arbeidsovereenkomsten met organisaties van werkgevers enof organisaties die de belangen van de interne toezichthouders in het onderwijs vertegenwoordigen. Geef uw mening over de effecten van de WNT. Het invullen van de enquête vraagt 10 tot 15 minuten van uw tijd, afh.

OVERVIEW

The domain onderwijsbestuurdersvereniging.nl presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have inspected zero pages within the web site onderwijsbestuurdersvereniging.nl and found four websites linking to onderwijsbestuurdersvereniging.nl.

ONDERWIJSBESTUURDERSVERENIGING.NL TRAFFIC

The domain onderwijsbestuurdersvereniging.nl is seeing diverging amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for onderwijsbestuurdersvereniging.nl

Traffic ranking (by month) for onderwijsbestuurdersvereniging.nl

Traffic ranking by day of the week for onderwijsbestuurdersvereniging.nl

Onderwijsgeschillen

Bevordering, doubleren en doorstromen in het voortgezet onderwijs. Medezeggenschap bij fusies in het funderend onderwijs. Medezeggenschap bij sluiting in het funderend onderwijs. Toelating van leerlingen met een extra ondersteuningsbehoefte.

VTOI - Vereniging van toezichthouders in onderwijsinstellingen

Ndash; Op 23 september 2015 organiseert het Ministerie van OCW in samenwerking met alle brancheorganisaties en de VTOI een grote conferentie voor iedereen. Ndash; Het is een lange periode stil geweest rondom de bestuurders cao VO. De reden daarvoor was dat partijen ver uit elkaar lagen en we een adempauze nod.

Wat is SRBO? - SRBO

Klankbord, Intervisie en Coaching. Vechten voor uw belangen als het moet met behoud van de arbeidsrelatie als het kan. Dan wilt u deskundig advies van professionals, die het specifieke terrein van het onderwijs beleidsmatig en juridisch goed kennen. Dan wilt u goede professionele rechtsbijstand als u dat nodig heeft. Dat is het doel van SRBO.

WHAT DOES ONDERWIJSBESTUURDERSVERENIGING.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of onderwijsbestuurdersvereniging.nl Mobile Screenshot of onderwijsbestuurdersvereniging.nl Tablet Screenshot of onderwijsbestuurdersvereniging.nl

ONDERWIJSBESTUURDERSVERENIGING.NL SERVER

We revealed that a single page on onderwijsbestuurdersvereniging.nl took seven hundred and ninety-four milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so our parsers consider onderwijsbestuurdersvereniging.nl not secure.
46.235.47.89

SERVER OS

We discovered that onderwijsbestuurdersvereniging.nl is using the Apache/2.0.54 (Fedora) operating system.

Onderwijsbestuurdersvereniging - Home

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following on the site, "De Onderwijsbestuurdersvereniging is in 2011 opgericht en heeft als belangrijkste doel de collectieve belangen van statutair bestuurders in het voortgezet onderwijs te behartigen." We observed that the web site also said " Dit bereikt zij onder meer door het aangaan van collectieve arbeidsovereenkomsten met organisaties van werkgevers enof organisaties die de belangen van de interne toezichthouders in het onderwijs vertegenwoordigen." It also stated " Geef uw mening over de effecten van de WNT. Het invullen van de enquête vraagt 10 tot 15 minuten van uw tijd, afh."

SEEK MORE BUSINESSES

Blog de PriiiNceSS-JaZz - LExTaZz - Skyrock.com

Retape dans le champ ci-dessous la suite de chiffres et de lettres qui apparaissent dans le cadre ci-contre.

Công ty cổ phần phát triển công nghệ Sao Nam

Truyền hình cáp Việt Nam. Bán hàng qua truyền hình. Lợi ích tối đa! Sức khỏe and sắc đẹp. Chất lượng hàng đầu Việt Nam. Thông tin - Sự kiện. And Joomla Extensions by JoomVision. VTVcab - 30 ngày khuyến mại sốc! Điều khoản dịch vụ.

KHU DU LỊCH THÁC TÚ SƠN

Adobe Flash Player not installed or older than 9. 115! Công ty Cổ phần Đại Lâm Công viên vui chơi giải trí du lịch sinh thái và nghỉ dưỡng Thác Tú Sơn rất mong được phục vụ Quý du khách tận hưởng những ngày nghỉ cuối tuần lý tưởng ở Thác Tú Sơn. Nơi cảnh quan thiên đường của Thác Tú Sơn chỉ cách Thủ đô Hà Nội 60km đi qua Hà Đông Xuân Mai Lương Sơn rồi vào Bãi Chạo Kim Bôi là tới.

CÔNG TY VIỄN THÔNG QUỐC TẾ VNPT-I

Thêm yêu thích thành công. Đã có trong yêu thích. Thoại and Roaming quốc tế. Công ty Viễn thông Quốc tế tổ chức Hội nghị Người lao động năm 2017.